Plaats een aanvraag

Voordat u een aanvraag via onze website kunt invoeren moet u een zogenaamde ‘quickscan’ doorlopen. In deze quickscan beantwoordt u een aantal vragen, waarmee u kunt vaststellen of uw project binnen de criteria van Stichting Daniël van der Vorm valt.Een succesvol doorlopen quickscan betekent niet dat uw aanvraag ook zal worden ondersteund. De quickscan is gemaakt om te voorkomen dat u veel werkt steekt in het invullen van ons digitale aanvraagformulier, terwijl uw aanvraag buiten het toekenningsbeleid van Stichting Daniël van der Vorm valt.

Indien uw project binnen de doelstellingen van de Stichting Daniel van der Vorm blijkt te passen, zullen wij u vervolgens vragen een officiële aanvraag in te dienen. Vier keer per jaar beoordeelt het bestuur de officiële aanvragen. De volgende beoordelingsvergadering zal plaatsvinden op 28 september 2017. Over de procedure en de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Dit is het einde van de quickscan. Uw projectaanvraag voldoet niet aan onze criteria. Klik hier om terug te keren naar de homepage.