Stichting Fair Chance – Familiedag

Stichting Fair Chance bestaat 24 september 2018 tien jaar. Wij zetten ons in voor kinderen in achterstandssituaties in de Gemeente Krimpen aan den IJssel. Wij werken nauw samen met de Gemeente Krimpen aan den IJssel.
Ieder jaar organiseren wij diverse activiteiten voor onze doelgroep. Denk aan bezoek aan de kermis, een week vakantie in een (ter beschikking gestelde) vakantiewoning, een roei-evenement, Sinterklaasfeest en een zomeruitje naar een pretpark. Normaal gesproken beperken wij de inschrijving voor dit zomeruitje tot kinderen in een bepaalde leeftijdsklasse en een begeleider. Dit jaar willen we – in verband met onze lustrumviering – graag hele gezinnen uitnodigen voor een bezoek aan Diergaarde Blijdorp in Rotterdam.
Naar verwachting zal het gaan om 250 deelnemers. De bijdrage van Stichting Daniel van der Vorm zal worden besteed aan de toegangstickets. Verder moet er vervoer (bussen) worden geregeld en voor de lunch gezorgd. We gaan er een onvergetelijke dag van maken, mede dankzij de steun van Stichting Daniel van der Vorm!

Wilt u meer weten? Bezoek dan onze website. https://www.fairchance-krimpen.nl/