Familiehuis Daniel den Hoed

In het Familiehuis Daniel den Hoed logeren familieleden van kankerpatiënten dichtbij het ziekenhuis. Zo kunnen ze dichtbij elkaar blijven in de zware tijd van ziekte en behandeling en elkaar steunen. Het Familiehuis is een vrijwilligersorganisatie die afhankelijk is van donateurs en daarom erg verheugd met de steun van Stichting Daniel van der Vorm. Deze heeft een prachtige bijdrage geleverd aan de kinderfaciliteiten in het nieuwe Familiehuis Daniel den Hoed dat eind 2020 in gebruik wordt genomen tegenover het Erasmus MC.

Zeker voor kinderen is het ontzettend belangrijk dat hun leven tijdens ziekte van papa, mama, opa of oma zo gewoon mogelijk kan doorgaan en dat er de nodige afleiding is. Om de zorgen van families in het Familiehuis enigszins te verlichten is het daarnaast belangrijk dat in het Familiehuis dagelijkse benodigdheden als bedjes, kinderstoelen, box, buggy, fietsstoeltjes, speelgoed etc. voorhanden zijn. Mede dankzij Stichting Daniel van der Vorm wordt het nieuwe Familiehuis een comfortabel tweede thuis dichtbij het ziekenhuis voor vele gezinnen.

Meer informatie: www.familiehuis.nl of bekijk een kort filmpje.