Archikidz Rotterdam 2017: Baas aan de Maas!

Op zaterdag 17 juni 2017 bouwen ruim 300 Rotterdamse kinderen tussen de zeven en twaalf jaar onder begeleiding van een echte architect hun eigen ‘waterwerk’: een drijflekkerluirots, waterhutsefluts, dobberflobber of een ander fantasiebouwwerk gebaseerd op het thema van 2017: Baas aan de Maas!
Archikidz laat kinderen op een speelse manier kennis maken met hun gebouwde omgeving. Het is een vrolijk en sociaal evenement, en bovendien helemaal gratis. Zo kan iedereen meedoen. Net als voorgaande jaren staan ontmoeten, samenwerken en van elkaar leren centraal.
Het bouwfestijn wordt alweer voor de zesde keer georganiseerd door louter vrijwilligers. Het evenement vindt dit jaar plaats in het Scheepvaart en Transport College, met prachtig uitzicht over de Maas (Lloydstraat 300, Rotterdam). Mede dankzij de genereuze financiële bijdrage van de Daniel van der Vorm Stichting kan Archikidz Rotterdam ook dit jaar weer dit bouwfestijn organiseren.
www.archikidzrotterdam.com