Plaats een aanvraag

Voordat u een aanvraag via onze website kunt invoeren, moet u een zogenaamde ‘quickscan’ doorlopen. In deze quickscan beantwoordt u een aantal vragen, waarmee u kunt vaststellen of uw project binnen de criteria van Stichting Daniel van der Vorm valt. Een succesvol doorlopen quickscan betekent niet dat uw aanvraag ook zal worden ondersteund. De quickscan is gemaakt om te voorkomen dat u veel tijd besteedt aan in het invullen van ons digitale aanvraagformulier, terwijl uw aanvraag buiten het toekenningsbeleid van Stichting Daniel van der Vorm valt.

Indien uw project binnen de doelstellingen van de Stichting Daniel van der Vorm blijkt te passen, zullen wij u vervolgens vragen een officiële aanvraag in te dienen. De stukken dienen uiterlijk 5 werkdagen vóór de volgende bestuursvergadering te worden geüpload. Vier keer per jaar beoordeelt het bestuur de officiële aanvragen. De vaste maanden voor een bestuursvergadering zijn maart, juni, september en december. Over de procedure en de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Dit is het einde van de quickscan. Uw projectaanvraag voldoet niet aan onze criteria. Klik hier om terug te keren naar de homepage.